lördag 26 december 2009

Juletid och julefrid (?)

Hej bloggen, förlåt att jag försummat dig.
Nu är det jul här i mammas hus, julen är över hopp-tralla-la-la-laaaaa. Julen var fin som snus, aningens berusad också. Men vem orkar? Traditionsenlig utgång igår (nä, nu ljuger jag.), det var förbannat kul. Var så lycklig över att träffa massa människor man känner och inte känner, var bara lite patetisk. Ville pussa på alla. Kanske inte han i dörren.
Sen tappade jag min kebabtallrik på golvet efter endast en tugga, FAIL!! Snek på Sofies, men sen började småpojkar bråka och hon fick kebab över sin jacka. Då blev hon arg, så var det roliga slut. Jag gratisåkte taxi hem, gäller att tänka ekonomiskt. Inga pengar+ köpa drinkar+ inte betala för taxin = ekonomiskt hållbar kväll.

Jätteroligt.
Puss och kram, ses på stan

1 kommentar:

  1. Låter som allt är som vanligt med andra ord. God jul påre.

    SvaraRadera